0
späť
 

diskuze k tématu: Audi A3 Sportback 2.0 TDI C-R (kolem r. 2010 do 100tis. km)

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, dovoz vozidel, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
deny91
počet príspevkov2
dátum registrácie10.01.2018
Streda 10.01.2018 12:25, Audi A3 Sportback 2.0 TDI C-R (kolem r. 2010 do 100tis. km)
Zdravím zdejší diskutéry. Je zde někdo, kdo má zkušenosti s výše uvedeným Audi v dané motorizaci? Popř. obecně kdo má zkušenosti s A3 nebo motorem 2.0 TDI C-R 103kw i v jiných autech v rámci koncernu? A ještě jedna věc: jsou pak provozní náklady A3 (nebo obecně Audi)[img][/img] nějak diametrálně vyšší než u jiných značek?
Mám v plánu si koupit A3 Sportback s tímhle motorem, dají se sehnat do 100tis. km kolem ročníku 2010 za pro mě přijatelnou cenu. Dovoz bych měl z Německa.

Předem děkuju za věcné odpovědi a tipy.
reagovať
capslock
počet príspevkov354
dátum registrácie28.07.2007
Piatok 12.01.2018 02:19, a3 sportback
Několikrát jsem jel s quattrem, tuším rok 2008 a motor BKD, tzn. ještě PD (výkonově shodné s CR). Motor je výkonově famózní a dá se s ním jezdit celkem sebevědomě.

Spotřeba po D1 víceméně podle limitů 6,5l.

Na druhou stranu dunivý zvuk motoru je po delší jízdě značně protivný (to mám jinak diesely rád), rezonující palubní deska trapná, ovšem CR motory budou asi kultivovanější.

Osobně mi a3 sportback připadá trochu jako stylovka pro ženské do města a okolí a hlučný dvoulitr mi k tomu autu pocitově nesedí.

Bazarovka koupená kolem 130 tisíc km, najeto dalších asi 20. Cenu servisu ani dílů neznám, jelikož vše je funkční a jezdí naprosto bez vad.






reagovať
ctverak
počet príspevkov255
dátum registrácie01.08.2007
Piatok 12.01.2018 09:18, RE: Audi A3 Sportback 2.0 TDI C-R (kolem r. 2010 do 100tis. km)
deny91 napísal:
Zdravím zdejší diskutéry. Je zde někdo, kdo má zkušenosti s výše uvedeným Audi v dané motorizaci? Popř. obecně kdo má zkušenosti s A3 nebo motorem 2.0 TDI C-R 103kw i v jiných autech v rámci koncernu? A ještě jedna věc: jsou pak provozní náklady A3 (nebo obecně Audi)[img][/img] nějak diametrálně vyšší než u jiných značek?Mám v plánu si koupit A3 Sportback s tímhle motorem, dají se sehnat do 100tis. km kolem ročníku 2010 za pro mě přijatelnou cenu. Dovoz bych měl z Německa.Předem děkuju za věcné odpovědi a tipy.


Zkušenost s A3 přímo nemám, v rodině máme A4 (2014) ale to jsou úplně jiné auta nicméně servis Audi je v autorizáku o něco dražší než třeba VW, mimo autorizák je to asi nastejno, spotřební věci jsou v podobných relacích jak konkurence, díky rozšířenosti koncernu se na internetu dá sehnat prakticky cokoliv za mnohem lepší ceny než u autorizovaného prodejce.
Jinak ohledně motoru 2.0 TDI 103kW s CR je tady spousta článků, obecně je to spolehlivý motor s dobrou spotřebou, DPF se vypaluje bezproblémů a ted jej koncern slevnil na cca 12tis.
reagovať
deny91
počet príspevkov2
dátum registrácie10.01.2018
Piatok 12.01.2018 09:37, RE: Audi A3 Sportback 2.0 TDI C-R (kolem r. 2010 do 100tis. km)
ctverak napísal:
Zkušenost s A3 přímo nemám, v rodině máme A4 (2014) ale to jsou úplně jiné auta nicméně servis Audi je v autorizáku o něco dražší než třeba VW, mimo autorizák je to asi nastejno, spotřební věci jsou v podobných relacích jak konkurence, díky rozšířenosti koncernu se na internetu dá sehnat prakticky cokoliv za mnohem lepší ceny než u autorizovaného prodejce. Jinak ohledně motoru 2.0 TDI 103kW s CR je tady spousta článků, obecně je to spolehlivý motor s dobrou spotřebou, DPF se vypaluje bezproblémů a ted jej koncern slevnil na cca 12tis.


Právě jsem tady ty články o daném motoru hledal, ale moc se mi nepoštěstilo. Měl byste na ně nějaké odkazy, nebo spíš postup, jak je tady a fóru najít (vyhledávání textu mi moc nepomohlo)? Díky
reagovať
PV
počet príspevkov28
dátum registrácie15.05.2007
Piatok 12.01.2018 13:40, CR - 2,0, 103 kw
Mám ten motor v VW Touran, r.v. 2011. Najeto 280000 km. Zatím bez problémů, olej měním po 15000 km, jezdím na naftu od Eurooil ( bez řepky ). Spotřeba 6 l. S filtrem PDF nemám problém, jen dodržuji to, že při vypalování nevypínám motor. Dokončuji regeneraci i když mám parkovat. Bohužel to občas přijde v situaci, která není moc vhodná, ale radši 10 min počkám a vypálím, než přeruším regeneraci. JInak je motor velice tichý a po zahřátí není téměř slyšet. Nemá problém ani s duněním v určitých otáčkách. Jel jsem s tímto motorem v Octavii a měl velice nepřijemná pásma otáček, kde duněl.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.