Karel - TipCars.com napísal:
Dobrý den, v případě zájmu mne můžete kontaktovat na e-mailu: smesny@tipcars.com. Kontakt na pana Kuldu (majitele popisovaného vozu) zašlu obratem. Děkuji K. Směšný, TipCars.com
Ještě nikdy jsem nestrávil u čtení recenze (zkušenosti) na auto tolik času a už vůbec nejsem zvyklý jakkoli reagovat, avšak tato diskuse je (byla) natolik zajímavá, že musím (nemusím, ale chci). Několik faktů:
1. Diskuse se po několika příspěvcích změnila v osobní boj několka jedinců (Vaculík a spol.), místo toho, aby se rozvinula ve vymyšlení postupu jak situaci (problém) řešit.
2. Sám jsem majitelem LR Disco 2 (nikoli 3) a vůz servisuji právě v A.M.T. Brno a zmiňovaného přijímacího technika p. Hodbodě (atmosférické vlivy) znám osobně a nikdy bych neřekl, že by mohl takto postupovat, už jen proto, že sám je nadšeným vlastníkem a fandou LR (Defender). Všichni však máme své nadřízené... Ať už je pravda jakákoli (podvedený kupující nebo naopak pošramocená pověst dobrého prodejce), vždy je dobré se řídit vlastní intuicí a hlavne NIKDY NIKOMU NEVÉŘIT, jelikož:
a) ani nové auto není zárukou JISTOTY, jak kdosi napsal víže, poněvadž i když je při převzetí v pořádku a bez závad, po první garanční prohlídce již být nemusí (zde omluva všem poctivým automechanikům - je vás bohužel menšina)
b) myslím, že LR je stejně kvalitní značka jako třeba Škoda či VW, ale vždy se najde kus, byť nově prodaný (nemyslím vyrobený), který neodpovídá standardu, pak si však toto mělo promítnout na ceně - solidnost prodejce
c) majitele bych nechal majitelem, chtěl znát váš nazor na celou záležitost jaksi v globále a nikoli, abyste mu vyčítali, že si neumí spočítat 2+2, o to tu přece vůbec nejde
d) koupit auto v zahraničí, byť s EU garancí také není výhra, jelikož toto nemají prodejci zrovna rádi a pokud k nim přijedete s takto zakoupným vozem na servis či garanční prohlídku, dají vám to "sežrat" (dlouhé dodací termíny na ND, cena, přístup apod.). Vše je vždy o osobním přístupu, není zákazník jako zákazník (tady nemluvím o bonitě).
e) pana Vaculíka bych také nechal panem Vaculíkem, ve spoustě věcí má pravdu, jen si to my, Češi, nechceme přiznat. Některé věci trochu přestřelil, ale za to se již omluvil - špatný den míváme občas všichni
Závěr? Z těch mnoha příspěvků nelze, až na nápad zapojit do kauzi televizi, nic kloudného k tématu využít. Po čase se sem opět vrátím, abych se dočetl, jak celá kauza dopadla (pátrání pana Vaculíka). Martin