0
späť
 

diskuze k tématu: Aplikace převádějící řeč do textu představují riziko

kategórie zaradenia témy:
Abík
počet príspevkov93
dátum registrácie20.01.2009
Sobota 01.06.2013 10:31, Myslím si, že to není jenom toto.
V autě mám tzv. rádio 2 DIN. Umí toho opravdu dost na to, aby i u zkušeného řidiče dokázalo odpoutávat pozornost od řízení za předpokladu, že bude chtít plně využívat všech 12 prvků, které toto zařízení nabízí. To je tak záležitost pro opravdu znalého a zkušeného spolujezdce. Za jízdy je to rizikové, ovládáním navigace počínaje a tím telefonováním konče. Se sledováním TV za jízdy jsou zatím u nás potíže. Bohu dík. Když chcete plně využívat jeho vlastností, co nabízí návod, teda, když si to všechno zapamatujete včetně DO, tak je vždy lepší zastavit. Je to moderní a bude to přibývat. Telefonování s telefonem u ucha je proti tomu nic, když nehledáte pracně komu zavolat. To už je horší kouření, včetně zapalování cigarety a hledání místa kam klepnout popel.
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Sobota 01.06.2013 13:30, RE: Myslím si, že to není jenom toto.
Abík napísal:
V autě mám tzv. rádio 2 DIN. Umí toho opravdu dost na to, aby i u zkušeného řidiče dokázalo odpoutávat pozornost od řízení za předpokladu, že bude chtít plně využívat všech 12 prvků, které toto zařízení nabízí. To je tak záležitost pro opravdu znalého a zkušeného spolujezdce. Za jízdy je to rizikové, ovládáním navigace počínaje a tím telefonováním konče. Se sledováním TV za jízdy jsou zatím u nás potíže. Bohu dík. Když chcete plně využívat jeho vlastností, co nabízí návod, teda, když si to všechno zapamatujete včetně DO, tak je vždy lepší zastavit. Je to moderní a bude to přibývat. Telefonování s telefonem u ucha je proti tomu nic, když nehledáte pracně komu zavolat. To už je horší kouření, včetně zapalování cigarety a hledání místa kam klepnout popel.


Neviděl bych to tak tragicky. Opravdu zkušený řidič dokáže přizpůsobit své chování celkové situaci, tedy hustotě dopravy, lokalitě kde se nachází i třebas svému momentálnímu zdravotnímu a psychickému stavu. Pro příklad uvedu, že nevidím problém s telefonováním na poloprázdné dálnici a naopak jej vidím při jízdě městem v dopravní špičce.
reagovať
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Nedela 02.06.2013 12:02, RE: Myslím si, že to není jenom toto.
Pavlik napísal:
Abík napísal:
V autě mám tzv. rádio 2 DIN. Umí toho opravdu dost na to, aby i u zkušeného řidiče dokázalo odpoutávat pozornost od řízení za předpokladu, že bude chtít plně využívat všech 12 prvků, které toto zařízení nabízí. To je tak záležitost pro opravdu znalého a zkušeného spolujezdce. Za jízdy je to rizikové, ovládáním navigace počínaje a tím telefonováním konče. Se sledováním TV za jízdy jsou zatím u nás potíže. Bohu dík. Když chcete plně využívat jeho vlastností, co nabízí návod, teda, když si to všechno zapamatujete včetně DO, tak je vždy lepší zastavit. Je to moderní a bude to přibývat. Telefonování s telefonem u ucha je proti tomu nic, když nehledáte pracně komu zavolat. To už je horší kouření, včetně zapalování cigarety a hledání místa kam klepnout popel.
Neviděl bych to tak tragicky. Opravdu zkušený řidič dokáže přizpůsobit své chování celkové situaci, tedy hustotě dopravy, lokalitě kde se nachází i třebas svému momentálnímu zdravotnímu a psychickému stavu. Pro příklad uvedu, že nevidím problém s telefonováním na poloprázdné dálnici a naopak jej vidím při jízdě městem v dopravní špičce.


jako nejhorší bych označil SMSkování, to je skutečně (sebe)vražedné. a byl bych pro povinné vybavení všech aut už z výroby HF sadou. kouření není tak nebezpečné, tedy pokud se zrovna neperete s tygrem (žhavý konec cigarety za oděvem). jídlo je daleko horší. kuřák dělá pohyby automaticky, jídlo je vždy jiné. ale ono je to vše relativní, stačí emocionální krize, hádka se ženou apod. a za volant by se lézt nemělo.
reagovať
MarekMM
počet príspevkov39
dátum registrácie05.05.2013
Štvrtok 06.06.2013 23:09, Re:
Skutečnost, že řidič nemusí při psaní zprávy nebo telefonování držet mobil v ruce neznamená, že je to méně nebezpečně, než jej držet musí.
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.