0
späť
 

diskuze k tématu: Alfa Romeo 146

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, italská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 18.02.2006 21:44, RE: Pro PEPI
AR napísal:
TO SOU PĚKNÝ KECI!!! SE 145KOU A SE 156KOU SEM V SERPENTINÁCH UKÁZAL ZÁDA JAK M3 TAK I M5!!! A STAČILO MI 2,0TS!!! A MOTORY VIDRŽEJ KLIDNĚ 400 000 KILOMETRŮ NEŽENE!!!
Jo to věřím, a ty BMW , ale zrovna couvali že! :o))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 18.02.2006 23:41, RE: Nejsem postižený diagnózou VW
Martin Vaculík napísal:
Možná jste si mohl nejdříve přečíst moje recenze na VW Passat či Audi A6 - patří k nejkritičtějším, jaké kdy kdo publikoval. Velmi často uvádím jako příklad srovnání passatu TDI-PD a Alfy Romeo 156 JTD. Pověst má německý vůz daleko lepší, přitom používá ty samé zlobivé komponenty (váhy vzduchu, turba), jako alfa. A ještě nějaké navíc. V případě motoru TS 16V však musím být velmi nekompromisní. V posledních deseti letech nevzniknul s výjimkou Nissanu Patrol 3,0 Di (Y61) jiný motor, který by kolab...
OK, Vaše recenze na VW group jsem nečetl, většinou se ani nepouštím do nějakých diskuzí na netu ohledně italských aut, ale někdy už mi je z toho do pláče.. Já prostě olej nedolévám a zásadní problémy nemám. Před Alfou jsem měl Audi A4 a když mne podruhé táhli z dovolené na odtahovce, tak jsem to vzdal.... větší šrot jsem nikdy neměl, přitom jsem si ji vysnil... A můžu s klidem říct, že za to, co mne alfa v průběhu doby v porovnání s audi stála, si opravdu případnou repasi motoru zaplatím, pokud k ní dojde, protože se mi nechce jít do modifikované verze JTS vzhledem k propalování válců, které je způsobeno jak sám určitě víte sníženým přísunem paliva při nižších otáčkách... Mj. pane Vaculík, co byste si vlastně dneska koupil za auto do milionu? Čistě teoreticky...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 19.02.2006 02:00, RE: Pro PEPI
AR napísal:
TO SOU PĚKNÝ KECI!!! SE 145KOU A SE 156KOU SEM V SERPENTINÁCH UKÁZAL ZÁDA JAK M3 TAK I M5!!! A STAČILO MI 2,0TS!!! A MOTORY VIDRŽEJ KLIDNĚ 400 000 KILOMETRŮ NEŽENE!!!
....Ještě tu o karkulce
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 19.02.2006 11:56, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Tak tento článek mohl napsat jen totální trotl, co nepozná Dacii od Mercedesu. Sám mám 2.0 T.S., 156 z roku 99, kupoval jsem ji novou, mám najeto 178tis km a dle toho debila, co napsal tento článek, bych se měl jít podívat do garáže, jestli náhodou nemám ojnici na podlaze.... Olej měním po 15tis, rozvoďák po 80tis, variátor původní, největší oprava byla nová spojka, což je v těchto km snad normální... Mrzí mne, že se pořád najdou takoví blbci, jako Vaculík, nejspíš postižen diagnózou VW!
Zato ty seš takovej trotl,jakého na světě není.......alespoň napiš své jméno DEBILE!!!!A VW nech na pokoji!!!!v minulosti i v současnosti dokáží vyrábět skvělé auta.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 19.02.2006 12:25, RE: bez předmětu
Passat napísal:
Zato ty seš takovej trotl,jakého na světě není.......alespoň napiš své jméno DEBILE!!!!A VW nech na pokoji!!!!v minulosti i v současnosti dokáží vyrábět skvělé auta.
VW je shit!!!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 19.02.2006 12:40, Pro pepi
Ale někde si psal že musíš porovnávat porovnatelné a nemyslím si že 2,0TDi je porovnatelné s tím v Alfě v tý době nepřekonatelné::::::!!!!!!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 19.02.2006 21:44, RE: bez předmětu
Passat napísal:
Zato ty seš takovej trotl,jakého na světě není.......alespoň napiš své jméno DEBILE!!!!A VW nech na pokoji!!!!v minulosti i v současnosti dokáží vyrábět skvělé auta.
Jmenuji se Sam Hokins ty pičo! Čuráky jako ty předjíždím na zpátečku!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 20.02.2006 13:29, RE: Pro PEPI
AR napísal:
TO SOU PĚKNÝ KECI!!! SE 145KOU A SE 156KOU SEM V SERPENTINÁCH UKÁZAL ZÁDA JAK M3 TAK I M5!!! A STAČILO MI 2,0TS!!! A MOTORY VIDRŽEJ KLIDNĚ 400 000 KILOMETRŮ NEŽENE!!!
On je problém že záleží opravdu HODNĚ na řidiči...
Já neřidim nikterak špatně, ale kamrádovi, který řídí HODNĚ dobře nemám šanci na klikatý silnici ujet....Já Porsche 924 on Škoda 110R:)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 22.02.2006 23:33, co to je za článek
zajímalo by mě jestli autor článku někdy řídil nějakou Alfu Romeo?! T.S. šmejd, proboha!! Která jiná automobilka postaví auto s tak vyladěným motorem jako Alfa Romeo?? Myslím tak nějak +- ve stejné kategorii, jo BMW, to je technika, ale taky o doat dražší. Já tedy nevim ,ale sedněte si do fabie 1,4 16V a 146/5 1.4. 16V T.S. papírově parametry podobný vic než dost, ale rozjeď to a dávej tomu co se do toho vejde a uvidíš co je CUORE SPORTIVO, alfa točí až 7200 otáček bez známky vadnutí a otáčkoměr cvičí jak v ničem a zvuk hvízdání sání jak ve vysavači. JO servis drahej, žere to taky o pár kapek víc ( ale kdo jezdí na spotřebu si težko benzínovou alfu koupí, bude jezdit TDI, se kterým budě dělat rekordy ze kterejch se soused posere, proč ne), je to Ital, ale i ty se od dob 155 a 33 hodně lepší ne?. Ale s tim se každej kdo v tom jezdí buď smíří nebo si to nikdy nekoupí. CUORE SPORTIVO ( jo mam doma dvě, asi je to vidět co)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.03.2006 14:35, Dotaz na sporťáka
Dobrý den chtěl bych poradit ohledně koupi, nějakého sportovního Cupé, rozhoduju se mezi Hondou CRX 16V
(2. Generace, ne VTEC) ,VW Golf II GTi, popřípadě Honda Civic nebou Hyunday Coupe.
Osobně mě moc láká CRX, ale cena je na domácím trhu přehnaně vysoká a nemám s ní žádně zkušnosti.
Prosím můžete mi poradit děkuji.
S pozdravem RADEK
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 08.03.2006 23:13, Zázrak
Sem se tedkom celej opotil mam 145 na tacháču 195000 km , nezadřel sem motor nic mě neupadlo olej měním v intervalech mezitím nic nemusím dolejvat udržba celkem běžná (vzhledem ke stavu našich silnic) takže je to asi zázrak no radši se pudu podívat do garáže jestli se na zemi neválí klikovka.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 08.03.2006 23:24, RE: Alfa 146 je šmejd
Piettro napísal:
Pro Wolffa a spol.: Měl jsem 146, koupenou novou v Itálii, servisovanou v autoriz. servisu v Itálii přesně dle doporučení výrobce a několikrát mě nechala ve štychu. Nejčastěji pro závadu nějaké elektroniky... Vše co zde bylo napsané o 146 a zejména o motorech TS je bohužel pravda. Ten můj kleknul v 95tis km
Pokud jsi jen trošku soudný tak mušíš uznat, že v dnešní době auto, které při pravidelném autoriz servisu odejde při naprosto obvyklém zacházení do 100tis km je prostě šmejd.
Od té doby ...
To mě ještě chvilku vykládej ty type R jestli ho fakt máš tak víš jaký jsou u ní doporučený servisy a musíš bejt v Hondě každou chvilku teda pokud s ní taky jezdíš jinak prostě odrovnáš další auto.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 11.03.2006 18:59, RE: bez předmětu
wolff napísal:
Pane Vaculík, odborník jste tedy na slovo vzatý a vzatý jste je co je pravda, ale nejsíš pantokem do hlavy...
TS nejsou žádný šmejdy... kdyby jste napsal náročné na péči jim vynakládanou, tak ano. Sice jste objektivně napsal, že ty výkony jsou takové jaké jsou, to je pravda,ale nikdy by se ten motor nezadřel, kdyby v něm byla Selenie taková jaká má býte vzhledem k tomu, že ty auta jsou sem vozený z Německa už jako šroty na lítačku, tak pak se není čemu divit. Ale do Alfy po dobrém majiteli a se ...
oktávka 1.generace má podvozek z golfu III. na golfu II. je postaveno toledo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 27.07.2006 09:50, ???
Když to tak čtu, nabývám dojmu, že lidi si myslej, že auto bude stále bez investic (krom paliva, oleje a filtrů). Čím je auto ojetější, tím víc si to myslej. Hoši, serte na to.... )
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 28.07.2006 23:56, RE: co to je za článek
Don Pedro napísal:
zajímalo by mě jestli autor článku někdy řídil nějakou Alfu Romeo?! T.S. šmejd, proboha!! Která jiná automobilka postaví auto s tak vyladěným motorem jako Alfa Romeo?? Myslím tak nějak +- ve stejné kategorii, jo BMW, to je technika, ale taky o doat dražší. Já tedy nevim ,ale sedněte si do fabie 1,4 16V a 146/5 1.4. 16V T.S. papírově parametry podobný vic než dost, ale rozjeď to a dávej tomu co se do toho vejde a uvidíš co je CUORE SPORTIVO, alfa točí až 7200 otáček bez známky vadnutí a otáčkoměr...
Pan Vaculík má pravdu. Alfa Romeo patří mezi nejporuchovější značky. osobně se mi také líbí a ocenuju na nich jejich filigránskou konstrukci motoru a podvozku, ale výskyt fatálních závad mě naprosto odrazuje. Mám zkušenosti se servisem několika značek a třeba z helediska náročnosti oprav není 156 žádná sláva. ke všemu je špatný přístup.například když chcete třeba vyměnit hallův snímač otáček na vačkovém jřídeli, tak je nutná demontáž rozvodů, jeliko žsnímač je pod nima. Chcete-li vyndat přední stabilizátor, tak musíte vyklonit nápravnici, to by nebylo nic tak staršného, kdyby nebylo nutné sundavat kromě zadního dílu celý výfuk a ještě odpojovat uchycení převodovky. Prostě pro mechanika můra (nejsem mechanik, ale znám jich hodně).Alfa dost trpí různýma mechanickýma závadama, např opotřebené synchronizace převodovek, praskání rozvodů (hlavně na V6 motorech) a vysokou spotřebou oleje už u nových aut. 156 je vůz pro nadšence který autům rozumí a ví co se na nich má dělat a co si pohlídat.V servisu kde dělám mají dva kolegové 156 a pořád se nanich něco dělá. 2,4 JTD má 87000 kma ta druhá 1,6 16V TS má cca 120000 km. Za poslední dva týdny na Ts vadný Hall na klice (to pak motor zhasíná, nebo nejde vůbec natočit) a na JTD nové přední tlumiče, cvakající vnější homokineták a ted ještě ke všemu vrzající přední stabilizátor. prostě hrůza.Ale když to funguje, tak svezení je velmi příjemné a emociální.takže panu Vaculíkovi věřte, je to tak jak píše.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 04.11.2006 13:13, RE: bez předmětu
anonym napísal:
holt kdo 146 a 156 měl přiznává že údržba je nákladná a vůz poruchový já to musel uznat dost nerad...
Pánové já Vás nechápu, chováte se jak malé děti. Mám již druhou AR146. 1. byla 1.9TD z roku 1996 teď jsem ji prodala měla najeto 150tkm. Za dobu dvou let jsem na ní měnila poze ramena,olej. Auto bylo naprosto pohodový a bez závad. Nyní mám 2.0TS najeto 23500km auto je naprosto v pohodě, pouze jsem měnila kotouče a destičky. Auto šlape jak hodinky. Nechápu něčí názor ohledně cen náhradních dílů. Bratr má octavii 1.6i a jeho vyjdou náhradní díly dráž než mě na 146ku. Takže asi jste všichni pouze zaujatí. U každého auta záleží na jaký kus kdo narazí. To že se někomu zrovna Alfa vysrala není dané tím, že je to Alfa. Takhle se může vysrat každé auto. ALfy jsou úžasná vozítka je to vášeň a myslím, že zrovna 146ka je velice dobrá. Právě i kvůli cenám náhradních dílů. Původně jsem chtěla 156ku, ale při porovnání cen náhradních dílů jsem ráda, že jsem narazila na tohoto mazlika.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 14.12.2006 15:55, RE: šmejdy
Aleš napísal:
Dobře říkáte šmejdy to znamená že ale od 1,6 až po dvoulitr jsou stejné šmejdy i ve 156 a dokonce 147. Nemyslíte si, že jst trošku nadsadili se slovem šmejd? Děkuji předem za odpověd.
nejvíce se mi líbí že Alfu pomlouvají ti kteří jí v životě neměli dokonce v ni ani nejeli.Mám ALFU 146 (1999) 2,0 ti 155ps dovezenou z CH.Mám už najetých nějakých 60 000 km a jestě jsem s ni neměl ani malej problém krom toho že jsem měnil olej,rozvody a kotouče což je samozřejmost.Nedávno jsem koupil ALFU 166 3,0 V6 (2000) na které mám najetých nějakých 3000 km a zatím šlape jak má.Kamarád si koupil VW PASSAT 1,8T (2003) která měla najetých 67 000km a po 1500 km se mu vysipal.Myslím že žádny auto není špatny záleží jak se kdo o něho stará.Auto je věc na ketré se néda šetřit a kdo na něm šetří kupuje oleje šmejdy atdy...tak ať se pak nediví.S ALFOU jsem maximalně spokojen a mé příští auto bude zase Alfa...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 29.01.2007 16:11, RE: Pro PEPI
AR napísal:
TO SOU PĚKNÝ KECI!!! SE 145KOU A SE 156KOU SEM V SERPENTINÁCH UKÁZAL ZÁDA JAK M3 TAK I M5!!! A STAČILO MI 2,0TS!!! A MOTORY VIDRŽEJ KLIDNĚ 400 000 KILOMETRŮ NEŽENE!!!
No jasne a Papez je jehovista. Nehovorim ze Alfa nedokaze nakopat BMW ale urcite nie M3 a M5. Mozno mali iba M optiku pretoze inak by si ich ani nestretol. Nemal by si kedy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.03.2007 15:36, Alfa 146 recenze
Martin Vaculík je zjevně ´znalec´, ne je to KOKOT!!!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 03.03.2007 14:33, RE: Alfa 146 recenze
Míra napísal:
Martin Vaculík je zjevně ´znalec´, ne je to KOKOT!!!!!
Z téhle recenze mám opravdu pocit že ji nepsal duševně zdravý člověk.
Já a můj bratr jsme si koupili v roce 2001 Alfu 146. Já 1,6TS a on 1,8 TS.
Mám dnes najeto 180000 km (při koupi 110000), bratr 210000km (při koupi 85000 km). Pár problémů jsme sice měli, ale byly to max. položky za 2000 kč. S motory jsme problémy neměli. Oba tankujeme Shell V-Power, olej používáme Shell Helix 10W-40.
Jestli někomu odejde motor jak píše zde recenzent, bude to nejspíš údržbou.
reagovať
1 2 3 4


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.