0
späť
 

diskuze k tématu: Alfa Romeo 146

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, italská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.02.2006 17:08, RE: bez předmětu
bedi napísal:
samozřejmě že ano, alfa je prostě nejen pro mě auto které když využijete její cuore sportivo tak proste lehne....ne hned ale po částech odchází velkým fofrem, do toho se přidá typická nespolehlivost elektriky, zkroucený kotouče, jetý čepy , svíčky a jste tam za 2 roky 100 000kč a máte jistotu že vás to příští rok čeká zas.....no tak k čemu to je takovej krám? měl jsem po alfe bmw 325-e36 naprosto pohodové,rychlé, ovladatelné ještě mnohem lépe,spolehlivé.ted jezdím starou kulatou A4 1,8T Q- a to...
Mě jsem Alfy - 33 16V, 145 2.0TS - obě super auta!!! Je logický ,že když je Alfa Romeo exluzivnější značka, tak bude dražší na údržbu a na servis, ale pokud se o tyto auta pravidelně! staráte, tak vydržej hodně, ale to tady asi nikdo nedělá!!!! Dolívat olej nestačí! Když jsem Alfu145 prodával měla najeto 233tis. km a byla ještě v hodně dobrým stavu - údržba drahá, ale auto je to skvělý! Nyní mám Alfu 159 2.2 JTS - to auta je naprosto super a to jak designem, motorem, podvozkem, tak i dílenským zpracováním. Jezdím i služebním BMW 530d r.v2001 - s Alfou 159 se nemůže srovnávat! Alfa Romeo je prostě fenomenální......
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.02.2006 17:51, RE: bez předmětu
Carlos napísal:
Mě jsem Alfy - 33 16V, 145 2.0TS - obě super auta!!! Je logický ,že když je Alfa Romeo exluzivnější značka, tak bude dražší na údržbu a na servis, ale pokud se o tyto auta pravidelně! staráte, tak vydržej hodně, ale to tady asi nikdo nedělá!!!! Dolívat olej nestačí! Když jsem Alfu145 prodával měla najeto 233tis. km a byla ještě v hodně dobrým stavu - údržba drahá, ale auto je to skvělý! Nyní mám Alfu 159 2.2 JTS - to auta je naprosto super a to jak designem, motorem, podvozkem, tak i dílenský...
to víš že jo ty joudo....a co bys mezi výměnnými intervaly oleje asi chtel delat jineho než dolívat olej? měnit olej? hm to jo ty troubo... samozřejmě že udržovaný auto vydrží víc, ale zrovna u alfy ta životnost je naprd tak jako tak...nemluvě o rom když se s nima jezdí rychle...
mimochodem 159kou asi nejezdíš a 5kou 2001 taky ne...nebo jo?protože kdybys měl AR 33,145 atd tak bys takhle nekecal... mimochodem mluvíme li o bmw e39 a srovnatelné 166 nebo nedejbože 156 tak v čem je alfa lepší já jsem 156 měl, 166kou něco najel a právě jezdím 530d 2002...tak mě přesvědčíš??? hele pohodlí ani tichost to nebude,jízdní vlastnosti 166ky jsou oproti e39 nakláněcí a sunoucí se bída,156 bude velmi srovnatelná rychlostí v serpentinách až na to že ji limituje předek,co motory?-u alfy maj spotřebu vyšší,vydrží méně a méně jedou+ žerou olej, spolehlivost celková,tak v čem??? snad ne kvuli tomu že italomarketing žvaní o coure sportivo....ke kterýmu nedodává že cuore sportivo se sype jak domeček z karet když jezdíš rychle...prosím utluč mě argumenty
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.02.2006 18:19, RE: bez předmětu
anonym napísal:
to víš že jo ty joudo....a co bys mezi výměnnými intervaly oleje asi chtel delat jineho než dolívat olej? měnit olej? hm to jo ty troubo... samozřejmě že udržovaný auto vydrží víc, ale zrovna u alfy ta životnost je naprd tak jako tak...nemluvě o rom když se s nima jezdí rychle...
mimochodem 159kou asi nejezdíš a 5kou 2001 taky ne...nebo jo?protože kdybys měl AR 33,145 atd tak bys takhle nekecal... mimochodem mluvíme li o bmw e39 a srovnatelné 166 nebo nedejbože 156 tak v čem je alfa lepší já jse...
Ty hňupe nikdo tady nesrovnával Alfu Romeo 166 s Bmw 5 E39!!! Ročně najezdím s Bmw 530d cca 50000km - to auto je zamozřejmě taky skvělý, ale rozhodně mě neuchvátí, tak jako Alfa romeo 159. Ale ty podle mě nevíš ani jak to auto vypadá, natož jak jezdí. A jen tak pro tvou informaci - samozřejmě jsem vlastnil několik aut různých značek(octavii, vw passat, audi A6), ale bavíme se tady snad o alfách.. A když se neumíš ani představit, tak příště nepindej....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.02.2006 20:16, TD
A motor 2.0TD je ako na tom. Veď to je ešte nenáročný klasický turbodiesel od Fiatu ne? Ten by mal byť celkom v pohode. Je to tak??
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.02.2006 20:26, RE: bez předmětu
Martin S. napísal:
Já s panem Vaculíkem souhlasím! V roce 1999 jsem si s kamarádem pořídil nové auto. Já Hondu Civic 1,5i 16V a on Alfu 146 1,6 16V! Ze začátku jsme se samozřejmě hecovali, čí auto je lepší a které jezdí líp, ale po cca 2 letech jsem byl uznán za vítěze já!!! Ta 146 TS nebyla špatná, ale její údržba byla šílená! Zatímco kamarád pořád něco měnil, čistil a profukoval, já jen dolejval olej a vesele jezdil dál!!! V roce 2003 ji kamarád prodal a šel do Hondy - teď si jen libuje, jak prej je to bezúdržbový auto oproti Alfě!
tak tomu docela věřím, ba ne, Italy nebrat !!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.02.2006 20:30, RE: bez předmětu
roman napísal:
jinak to precipovani s e vsim vsudy zhruba 7500,- do budoucna pocitam z vahou vzduchu a variatorem vsichni mi to predpovidaj cirka za 10000,- porad je to prijatelna investice olej dolejvam to je pravda ale kdyz si vezmu jak mizi znackovy olej v nove octavii meho sefa tak se musim smat a ze stoji 1L 500kc vydel jsem ucet to mi stacilo


když chceš výkon, máš si koupit 2,5 6V a nemusíš tam dávat váhy vzduchu a další ptákoviny
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.02.2006 20:47, RE: bez předmětu
wolff napísal:
Pane Vaculík, odborník jste tedy na slovo vzatý a vzatý jste je co je pravda, ale nejsíš pantokem do hlavy...
TS nejsou žádný šmejdy... kdyby jste napsal náročné na péči jim vynakládanou, tak ano. Sice jste objektivně napsal, že ty výkony jsou takové jaké jsou, to je pravda,ale nikdy by se ten motor nezadřel, kdyby v něm byla Selenie taková jaká má býte vzhledem k tomu, že ty auta jsou sem vozený z Německa už jako šroty na lítačku, tak pak se není čemu divit. Ale do Alfy po dobrém majiteli a se ...
Tak tento článek mohl napsat jen totální trotl, co nepozná Dacii od Mercedesu. Sám mám 2.0 T.S., 156 z roku 99, kupoval jsem ji novou, mám najeto 178tis km a dle toho debila, co napsal tento článek, bych se měl jít podívat do garáže, jestli náhodou nemám ojnici na podlaze.... Olej měním po 15tis, rozvoďák po 80tis, variátor původní, největší oprava byla nová spojka, což je v těchto km snad normální... Mrzí mne, že se pořád najdou takoví blbci, jako Vaculík, nejspíš postižen diagnózou VW!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.02.2006 21:30, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Tak tento článek mohl napsat jen totální trotl, co nepozná Dacii od Mercedesu. Sám mám 2.0 T.S., 156 z roku 99, kupoval jsem ji novou, mám najeto 178tis km a dle toho debila, co napsal tento článek, bych se měl jít podívat do garáže, jestli náhodou nemám ojnici na podlaze.... Olej měním po 15tis, rozvoďák po 80tis, variátor původní, největší oprava byla nová spojka, což je v těchto km snad normální... Mrzí mne, že se pořád najdou takoví blbci, jako Vaculík, nejspíš postižen diagnózou VW!
Mne už tiež fest vadia ľudia, jak si to ty povedal "postižení diagnózou VW" Group. Myslia si že majú doma Boh vie čo, a pritom sú poruchové ako ostatné autá. Mám namysli hlavne Škodovku a Seat. To sú podľa mňa obyčajný príživníci! Veď všetko si len požičiavajú od Volkswagenu.
Nemecká technika nie je až taká dokonalá. Viď váha vzduchu Bosh= poruchová. Váha vzduchu Hitachi= spolehlivá. U áut obecne ide hlavne však o šťastie aký kusok kúpite. Ja som však za výrobky Made in Japan a som spokojný (elektronika= večná, motory, lak, karoséria, interiér tak isto.) Dnes sú už aj vzhľadovo na vysokej úrovni. (Mazda 6, , H Civic, Accord, Nissan Primera, Toyota Avensis....krásne autá) To je len môj názor. Nebite ma prosím! ČAU
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.02.2006 21:44, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Tak tento článek mohl napsat jen totální trotl, co nepozná Dacii od Mercedesu. Sám mám 2.0 T.S., 156 z roku 99, kupoval jsem ji novou, mám najeto 178tis km a dle toho debila, co napsal tento článek, bych se měl jít podívat do garáže, jestli náhodou nemám ojnici na podlaze.... Olej měním po 15tis, rozvoďák po 80tis, variátor původní, největší oprava byla nová spojka, což je v těchto km snad normální... Mrzí mne, že se pořád najdou takoví blbci, jako Vaculík, nejspíš postižen diagnózou VW!
hmmmmm,tak ze zkušenosti kamárada a souseda dávám panu Vaculíkovi za pravdu, rok vlastnil tohle vozítko a jediný, s čím byl spokojenej, byla výbava - ale i ta byla hoooodně poruchová ( smál jsem se, když se mu v náhlém dešti v létě odmítl zavřítl šíbr a přijel zmáchanej) , motor se mu zadřít nepodařilo, a náklady byly hodně vysoký, neuzstále nějaká údržba, výměna apod. Koupil to z bazaru, servisní knížka, rok výroby tuším 99 nebo 00, a hlavně LEVNĚ! kolem 110 tis. Já ho varoval, doporučoval jsem mu Hondu (tu mám já a spokojenost, co ta zažila a stále jen běžná údržba). po roce už se vykašla na image a byl šťastnej, že je z domu ( hlavně manželka ) . Slyšlel jsem názor, že pokud Alfu, tak novou a nejdéle po 5 letech prodat, s čímž souhlasím. Ale zase nadruhou stranu - někdo šmejdem jezdit musí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 18.02.2006 00:12, RE: bez předmětu
Borik2 napísal:
hmmmmm,tak ze zkušenosti kamárada a souseda dávám panu Vaculíkovi za pravdu, rok vlastnil tohle vozítko a jediný, s čím byl spokojenej, byla výbava - ale i ta byla hoooodně poruchová ( smál jsem se, když se mu v náhlém dešti v létě odmítl zavřítl šíbr a přijel zmáchanej) , motor se mu zadřít nepodařilo, a náklady byly hodně vysoký, neuzstále nějaká údržba, výměna apod. Koupil to z bazaru, servisní knížka, rok výroby tuším 99 nebo 00, a hlavně LEVNĚ! kolem 110 tis. Já ho varoval, doporučoval js...
Ano je to pravda...tohle je ital shit alfy nebrat a když ju někdo veme new do 4let prodat
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 18.02.2006 08:29, RE: bez předmětu
olébujk napísal:
Ano je to pravda...tohle je ital shit alfy nebrat a když ju někdo veme new do 4let prodat
holt kdo 146 a 156 měl přiznává že údržba je nákladná a vůz poruchový já to musel uznat dost nerad...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 18.02.2006 10:17, RE: bez předmětu
Martin Vaculík napísal:
Je mi samotnému líto, že musím být ke svojí oblíbené značce tak kritický. Ale ukažte mi Twin Spark 16V, který má najeto 200 tisíc km bez zásadních oprav. Původní TS 8V najely klidně půl miliónu...
Vrtochy motorů TS 16V by byly tolerovatelné u čistě sportovních vozů. 146, 156 jsou však auta pro každodenní používání, vzhledem k jejichž zbytkové ceně je údržba neskutečně drahá.
Ano, při dobrém zacházení vydrží i nejhorší motor mraky kilometrů. Spoplehlivost by se dala překřtít na blbuvzdornost. A ...
Pane Vaculík vy jste to auto viděl maximálně, tak na obrázku že? Protože to co jste napsal je z vetšiny blábol. A jak jste přišel na to, že ty svíčky stojí 10tis. Kč - orig. Alfa stojí 4 900. Kč.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 18.02.2006 11:01,
Měl jsem ho v 155,přál bych ti vidět obličej AUdináků v jejich A6 ,když jsem jim ukázal prdelku mí Alfy na dálnici jak čuměli holt starý zlatý časy......TDi je dobrý pro ženský který neumí řadit nebo i pro chlapy....
lidi si myslí že mít TDi je IN ale mě se tuctový zboží nelíbí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 18.02.2006 12:41, RE: bez předmětu
HANZ napísal:
Měl jsem ho v 155,přál bych ti vidět obličej AUdináků v jejich A6 ,když jsem jim ukázal prdelku mí Alfy na dálnici jak čuměli holt starý zlatý časy......TDi je dobrý pro ženský který neumí řadit nebo i pro chlapy....
lidi si myslí že mít TDi je IN ale mě se tuctový zboží nelíbí.
LOL
Je to prča... Je super, že sme národem odborníků... Nu což v servisech nebudou mít brzy co žrát...
P.S. Pro odborníky...
Koupili byste Golfa z roku 2000 v plné výbavě za 100 000 Kč? Koupili? A pokud ano byl by to shit, kdyby se to sralo? Byl nebo ne? Tudíž, když někdo koupí za 110 000 Kč AR 146, která už má možná 3x přetočenej tachometr, 2x byla bouraná, tak se nikdo nemůže divit, že se to sere. To, že se třeba Honda sere míň je pravda, to nikdo nepopírá, ale jakou výbavu má ta Honda? Honda Civic byla ještě v roce 1999 papundekl, spolehlivej,ale papundekl s max. výbavou 2 bagy autorádio, mechanická klima a ovládání v elektice bočních okýnek. Porovnáváte neporovnatelné... Ty svíčky i kdyby stály 10000 Kč, tak je to prd vzhledem k tomu, že se mění po 100 000. Olej ty auta nežerou víc než třeba škodovka v TDI, záleží na zajetí, jedno žere víc druhý míň,ale rozhodně pokud je motor v pořádku tak to není nad normou koncernu VW.
Ale jak říká, kdo chce koupí AR 146 a nekoupí špatně. kdo nechce ať si koupí třeba trabanta (taky je to německý auto).

P.S. Sevis 2,0 TS (110 kW) co se týká ceny oleje, výměných intervalů, hodina práce v značkovém servisu je rozhodně dražší než třeba u VW Golf 1,8 55 kW. Ale určitě není dražší než třeba u Audi A 3 1,8 20 V 92 kW. Musíte porovnávat porovnatelné.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 18.02.2006 15:35, RE: bez předmětu
wolff napísal:
LOL
Je to prča... Je super, že sme národem odborníků... Nu což v servisech nebudou mít brzy co žrát...
P.S. Pro odborníky...
Koupili byste Golfa z roku 2000 v plné výbavě za 100 000 Kč? Koupili? A pokud ano byl by to shit, kdyby se to sralo? Byl nebo ne? Tudíž, když někdo koupí za 110 000 Kč AR 146, která už má možná 3x přetočenej tachometr, 2x byla bouraná, tak se nikdo nemůže divit, že se to sere. To, že se třeba Honda sere míň je pravda, to nikdo nepopírá, ale jakou výbavu má ta Honda? Honda ...
nono s tou spotřebou oleje to je dost hrozné...měl jsem gtv i 156 a obě žraly olej jak protržené, gtv byla starsi, 156 skoro nová a najeto 60 000km od této doby jsem doléval 0,4-0,5l/1000km a při 90 000km žrala už přes 1l/1000km....to je opruz, svíčky vydrží 100 000km-.to je jejich životnost, jenže když pak alfa pápne olej tak ta životnost jde do kytek a můžou se menit každých 25 000km,když ne blbě to startuje a hůř jede v otáčkách, alfy jsem měl a vím o nich už své...

pro HANZ: ano samozřejmě ona 155ka i se 110Kw jela tak hrozně moc že tdi ani se 132kw nestačilo že....blbost 155ka jela do 100km/h pěkně ale nad 100 km/h jí tdi 96kw v klidu stačí,nemluvě o 2,5 V6 TDi nebo 1,8T benzínu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 18.02.2006 16:02, Nejsem postižený diagnózou VW
anonym napísal:
Tak tento článek mohl napsat jen totální trotl, co nepozná Dacii od Mercedesu. Sám mám 2.0 T.S., 156 z roku 99, kupoval jsem ji novou, mám najeto 178tis km a dle toho debila, co napsal tento článek, bych se měl jít podívat do garáže, jestli náhodou nemám ojnici na podlaze.... Olej měním po 15tis, rozvoďák po 80tis, variátor původní, největší oprava byla nová spojka, což je v těchto km snad normální... Mrzí mne, že se pořád najdou takoví blbci, jako Vaculík, nejspíš postižen diagnózou VW!
Možná jste si mohl nejdříve přečíst moje recenze na VW Passat či Audi A6 - patří k nejkritičtějším, jaké kdy kdo publikoval. Velmi často uvádím jako příklad srovnání passatu TDI-PD a Alfy Romeo 156 JTD. Pověst má německý vůz daleko lepší, přitom používá ty samé zlobivé komponenty (váhy vzduchu, turba), jako alfa. A ještě nějaké navíc. V případě motoru TS 16V však musím být velmi nekompromisní. V posledních deseti letech nevzniknul s výjimkou Nissanu Patrol 3,0 Di (Y61) jiný motor, který by kolaboval tak často. Věřte, že se 178 tisíc km bez závady patříte mezi pouhých 10% štastlivců. Alfa Romeo sama, když zvažovala, zda motor dále vyvíjet, zkoumala, kolik vozů se dožilo 200 tisíc km bez výměny motoru. Z těch servisovaných ve značkových servisech (Itálie) to bylo pouze 6%, což je strašlivé.
Věřte, že než něco napíši, mnohokrát to ověřuji. Mimo jiné testuji nové vozy této značky a kdybych neměl vše co tvrdím náležitě podloženo, tak by mi už nepůjčili ani kolo.
PS: Otevřete si mobile.de a vězte, že 156 Motorshaden nebyl žádný speciální model pro německý trh.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 18.02.2006 16:07, RE: bez předmětu
pepi napísal:
nono s tou spotřebou oleje to je dost hrozné...měl jsem gtv i 156 a obě žraly olej jak protržené, gtv byla starsi, 156 skoro nová a najeto 60 000km od této doby jsem doléval 0,4-0,5l/1000km a při 90 000km žrala už přes 1l/1000km....to je opruz, svíčky vydrží 100 000km-.to je jejich životnost, jenže když pak alfa pápne olej tak ta životnost jde do kytek a můžou se menit každých 25 000km,když ne blbě to startuje a hůř jede v otáčkách, alfy jsem měl a vím o nich už své...

pro HANZ: ano samozřejmě ...
ty wolfe, co magic kourite si jeste péra na auto.cz??? sorry ale jste hrozny onanisti....ja se nemuzu pochlubit ze mam 156 nebo jinou novejsi alfu mel jsem jen 33ku a kamos ma novou gt...to je podvozek-no tragedie,nedotáčivé jako prase, hele nedělej z alfy kdovíco je to spotřební zboží který je rádo že překoná mírně zákonou záruku.

pro ostatní: chcete li se pobavit hodně těžce nesmyslnými hlody mrkněte na auto.cz wolf tam s magicem onanujou nad alfama, je to prča jak svin...

hele wolfe tobe a magicovi by uz za ty teatrální ovace a obhajobu měli dát zadara nové alfy, a taky mohli byste řídit jejich marketing....jste hrozný žvanilové,ty jsi prej ani alfu nemel ani nemáš jo?


reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 18.02.2006 16:28, Pro PEPI
Pro PEPI:To ses možná někde dočetl,můj subjektivní názor je jak sem říkal.Ukázal sem prdelku každýmu TDi asi si patřil k těm kterým se to stalo...A takový kecy že do 100 do jede a nad 100 už ne si taky vyčetl ve Světě Motorů co????Ten motor byl bohužel jediný super na tom autě a možná desing jinak bída.ZDAR
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 18.02.2006 20:17, RE: Pro PEPI
Dektr1 napísal:
Pro PEPI:To ses možná někde dočetl,můj subjektivní názor je jak sem říkal.Ukázal sem prdelku každýmu TDi asi si patřil k těm kterým se to stalo...A takový kecy že do 100 do jede a nad 100 už ne si taky vyčetl ve Světě Motorů co????Ten motor byl bohužel jediný super na tom autě a možná desing jinak bída.ZDAR
ja nerikam ze to nejelo ale patrne na tebe ti tdickari pekli... ono s takovým 2,0tdi bys měl co dělat...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 18.02.2006 20:19, RE: Pro PEPI
pepi napísal:
ja nerikam ze to nejelo ale patrne na tebe ti tdickari pekli... ono s takovým 2,0tdi bys měl co dělat...
TO SOU PĚKNÝ KECI!!! SE 145KOU A SE 156KOU SEM V SERPENTINÁCH UKÁZAL ZÁDA JAK M3 TAK I M5!!! A STAČILO MI 2,0TS!!! A MOTORY VIDRŽEJ KLIDNĚ 400 000 KILOMETRŮ NEŽENE!!!
reagovať
1 2 3 4


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.